středa 17. listopadu 2010

Ahojte :o)


Ahojte, ja som tu nová prispievateľka :o) Strašne veľmi sa teším že tu môžem byť prispievateľka :) No a teraz niečo o mne: Na Stardolle mám nick CraZy_e_DoLL a v skutočnosti sa volám Lily, mám 14 rokov :o) Keby ste niečo potrebovali, tak mi napíšte buď na SD alebo na môj e-mail liluska.kiss@gmail.com :o)
Budem mať rubriky:
- Čo si myslíš o... - pondelok, streda, piatok.
- You favorite - pondelok, piatok.
- Super Outfit*** - streda, nedeľa, sobota.


O čom budú:


-Čo si myslíš o... Viete o čom to je. No nie?
- Your favorite- Niečo ako Interviuw with...pošlem vám otázky na Stardoll a budem sa vás pýtať o vašich obľúbených veciach. Môžete sa začať hlásiť.
-Super Outfit***-je o tom, že vy sa budete v komentároch hlásiť a napíšete aj vaše meno na Stardolle, a ja dám na blog obrázok dollky (outfitu) ktorá sa hlásila a ohodnotím ho. Ale hodnotiť budete aj vy. Hodnotiť sa bude hviezdičkami, ale aj že napr. kabelka hrozná, sveter úžasný a pod. Najväčší počet hviezdičiek je ***** (5) a najmenší je (0.

Pochopili ste?? Už sa teším :o)

1 komentář: