pondělí 22. listopadu 2010

Prepáčte,Story

Ja viem viem pomýlila som sa áno časopis už tu je takže sa to ruší!Prosím chcela by som sa opýtať či na tomto blogu má niekto rubriku s názvom DUEL!Budem rada ak mi napíšete do komentárov :)
No a ešte sem dám story:

Chlapec a dievča jeli na motorce víc jak 120 km/h....
Děvče: Zpomal, prosím. Bojím se...
Chlapec: Ne, to je zábava.
Děvče: To teda není... Prosím zpomal!
Chlapec: Fajn. Až mi řekneš, že mě miluješ!
Děvče: Miluju Tě.. už zpomal
Chlapec: Teď mě obejmi. Jakoby to mělo byt naposled...
Děvče ho obejme..
Chlapec: Můžeš mi sundat helmu a nasadit si ji?
Na druhý den v novinách: Motocykl narazil do budovy kvůli selhání brzd. Byli na něm dva lidi, ale jen jeden přežil. Pravdou je, že chlapec v polovině strmého kopce zjistil, že mu selhali brzdy, ale nechtěl, aby to jeho přítelkyně věděla. Namísto toho chtěl, aby mu přítelkyně řekla, že ho miluje, naposledy
chtěl cítí její objetí a potom jí dal svoji helmu i přesto, že to znamenalo jeho smrt! Jen kvůli tomu, aby žila..
Prepáčte ale to mi poslala anonymná baba na na e-mail :)A je to po česky !

Žádné komentáře: