pondělí 8. listopadu 2010

IN alebo OUT


Sú odľa vás "číňany" IN alebo OUT ?

Podľa mňa sú veľmi pekné, ale ja nenosím a ani nemám žiadne, lebo mňe sa viacej páčia také "veľké" tenisky, no take hip-hopove XD........Ale určite im dávam IN, a čo vy ???Máte nejaké doma ?? Akej farby?

6 komentářů:

terunQa řekl(a)...

ja mám jedny čínanky také tyrkisové..:)...mám ich velmi rada lebo sú pohodlné :)

Anonymní řekl(a)...

ja mam ale nedavam ich ako plus kvoli pohodlnosti ale kvoli tomu ze su converse :D

_Shayla řekl(a)...

IN =) mám ich tisííííc =DD

Kikúúš =) řekl(a)...

nemám zatiaľ ale čoskoro budem mať... asi nejaké zelené modré neviem možno aj fialové x) .. určite IN! :)
zirafa868

Anonymní řekl(a)...

urcite IN...ja mam fialove take kockovane,so zelenymi pruhmi,potom cisto fialove a cisto ruzove,a este take cierne s bielymi smrtkami XD

T-B řekl(a)...

fuuj široké tenisky :PP


inááč converzy IN :)