sobota 13. listopadu 2010

SUŤAŽ O REAL DARČEK


Pripravila som si pre vás jednu súťaž o real darček (nechajte sa prekvapiť čo to bude :D)

Tu sú pravidlá :

1. Musíš byť pravideľný sledovateľ ( čiže v tej kolonke naboku dáš "sledovat")

2. Ak náhodou vyhráš, tak mi musíš dať tvoju skutočnú adresu (nebude nikde zverejnená)

3. Prihlásiť sa môžeťe do komentárov, ale musíte napísať aj svoj nick na Stardolle

4.Úlohy budú aj zo stardollu ale niekedy aj z internetu alebo realu

5.Musí sa prihlásiť aspoň 20 ľudí, inak sa súťaž nebude konať

6.Ak si nebudete plniť svoje úlohy, tak súťaž ZRUŠÍM !!!

To je asi tak všetko, hlásiť sa môžete do 20.11.2010

23 komentářů:

Bells řekl(a)...

hlasíííím sa a zozeniem l,udi lebo sa na to tesim.. :) Som MissStewart1999

Patrícia :)) řekl(a)...

OK, ale ešte sa musíš pridať k sledovateľom (naboku je taká kolonka že "pravidelní čtenáři" a tam klikneš na SLEDOVAŤ

♥Luzz♥ řekl(a)...

hlasim sa

majga řekl(a)...

hlasim sa 12majga16

bep_girl řekl(a)...

hlasim sa

Waasabiii řekl(a)...

Hlásim sa sabinecka11

Anonymní řekl(a)...

hlásim sa :D
BrUnNeTtE_15

Lucia řekl(a)...

hlásim sa LucyMacikova

ღ Mishella řekl(a)...

hlasim sa :) PunkMishella

Anonymní řekl(a)...

Hlasim se misinka9999

Kikúúš =) řekl(a)...

hlásim sa x).. zirafa868

Lola řekl(a)...

A ja to skúsim :o)
Lenže mne sa nezobrazuje to "Pravidelny čtenari" :( Ukazuje sa mi tam že Server sa nenašiel :o( Veľmi to vadii?

Patrícia :)) řekl(a)...

no newadí, ale aký máš nick na stardolle ???

karolinka0000(Simonka) řekl(a)...

hlasim sa

Veronika řekl(a)...

hlásim sa ;)

Mon* řekl(a)...

hlásim sa :)

juliet15559

PathusQa7722 řekl(a)...

hlásim sa :-) pathusQa7722

Anonymní řekl(a)...

Hlásim sa
Nick:Nelka1103
A som sledovateľ menom nelka1103

sofča řekl(a)...

Hlásim sa
coolboy150

Coran1 řekl(a)...

Hlásím se
Coran1

Liankaaa13 řekl(a)...

hlasim sa :D meno je: crazybaby007

Anonymní řekl(a)...

Hlásim sa

Luinka

Ariel řekl(a)...

aj ja sa hlásim
nick na stardoll: KikaKasanova