čtvrtek 25. listopadu 2010

Fantastic LooK

Ahojte je tu moje ďalšie pokračovanie!
Ako sa dajú skombinovať tigrované topánočky(črievičky)?
 
Riešenie: 
Aj ja mám také topánky a je to tiež trochu dilema ale!Nevadí.Takéto topánky sa hodia k strašne veľa veciam.Určite tigrované veci nie sú iba takéto béžové ale aj ružové,červené alebo podobné.Dostala som aspoň dva e-maily že ona dokáže skombinovať iba tigrované veci s tigrovanými.Ale to nieje pravda!Hlavne ružové a béžové topánky sa dajú skombinovať čiernymi doplnkami alebo čiernymi tričkami či nohavicami! 
Napríklad čierne doplnky: Napríklad taška!
No alebo ako na tomto obrázku nieje modelka oblečená do tigrovaných vecí ale je to béžové a  podobné!:
 Takže niečo takéto!
No to je odo mňa asi všetko !
Nabudúce:
Akú šatku si vybrať?!
S láskou Vaša CooLNeLkA1103:)

Žádné komentáře: