čtvrtek 18. listopadu 2010

Ahojte

Ahojte som tu nová prispievateľka.Svojím reálnym menom sa volám Naďa ale kamaráti ma volajú Naďuš...Môj nick na Stardolle je Nelka1103 a budem mať viacero rubrík a jedna z nich je aj poradňa ktorú budem mávať ako sa bude dať čiže asi každý druhý deň...Ďalej Vás chcem upozorniť na to že budem VEĽMI RADA ak mi napíšete e-mail do poradne pretože inak nebude poradňa môcť byť!Môj e-mail je nana1103@azet.sk.
Poradňa budem v takom štýle že jeden deň napíšem vaše problémy a na ten druhý buď ak niečo nebudem vedieť ja alebo to budem poradňa a Láske,vzťahoch,dievčenských problémoch(ak sú tu aj chalani tak aj o chalanských)...Alebo o kozmetike.Odpisujem úplne všetkým a to nechce aby sa mu to vyvesilo tak nemusí to byť a kto nechce aby som mu uverejnila meno tak nech napíše v e-maily že anonym :) To je asi všetko.Budem mať dosť rubrík a budem rada ak sledovatelia,ktorý sú tu nech privedú ďalších!ALE!Len ak budú chcieť!NIKOHO netlačím :)Takže idem sem dať hneď moju ďalšiu rubriku a prosím píšte mi svoje problémy na nana1103@azet.sk

Žádné komentáře: