neděle 7. listopadu 2010

Vtipy


Mám tu pre Vás pár vtipov:

Blondínka letí z Viedne do New Yorku. Predošlý večer zavolá na informácie na letisko:
- Mohli by ste mi prosím vás povedať, ako dlho trvá let z Viedne do New Yorku?
- Momentík...
- Ďakujem!
A položila slúchadlo.


Rozpravaju sa dve blondynky. Hovori prva:
Ten vcerajsi vypadok prudu bol strasny. Stala som 3 hodiny vo vytahu.
To je nic, hovori druha ja. Ja som stala 5 hodin na pohyblivych schodoch.


Viete ako zabavíte blondínku na celý deň? postavíte ju pred zrkadlo a poviete nech hrá kameň papier nožnice až kým nevyhrá :D


Blondínka nakupuje v Rakúsku:
- Prosím si baterky.
A predavač na to:
- Wie bitte?
- Nie vybité, ty hlupák, nabité!


Ide blondínka a brunetka do neba. Sv. Peter má dnes skvelú náladu a povie tu je 1 000 schodov. Na každom vám povedia vtip. Ktorá z vás sa do posledného schodu nezasmeje ide do neba. Prvá ide brunetka , no na štvrtom schode sa zasmeje. Druhá ide blondínka a na 999 sa zasmeje Sv. Peter sa pýta . Prečo si sa takmer na konci zasmiala??? Blondínka povie : Lebo som pochopila tomu prvému a vtipu


Vieš prečo blondýnky tancujú pred semaforom?-NIE. Lebo si myslia že je diskotéka ...


Príde blondínka do reštaurácie a objedná si pizzu.Čašník sa jej spýta:
- Mám Vám tu pizzu rozkrájať na štyri alebo na osem časti?- Radšej na štyri, osem by som asi nezjedla.


Kedy vymení blondína vodu rybám v akvárku?
Počká pokiaľ ju všetku nevypijú!


Stretnú sa 2 blondínky na električkovej zastávke.
Prvá sa pýta druhej: - na aké číslo čakáš?
-na 1 a ty?
-na 2,
príde 12 a obidve skríknu:
-super ideme spolu.


Blondínka s brunetkou cestujú vlakom.
Oproti ním si sadne jeden starší prešedivelý, bradatý muž. Blondínka sa obráti k brunetke:
- Ty počuj, nie je to kráľ Štefan?
Brunetka jej na to:
Šibe ti, veď ten zomrel pred vyše 100 rokmi..
O nejaký čas vojde do kupé další muž a vraví:
Nazdar Štefan! Ako sa máš? Už 100 rokov som ťa nevidel...
Na to blondínka:
No... a komu tu teraz šibe?

Páčili sa vám ???

2 komentáře:

bep_girl řekl(a)...

supeer

Anonymní řekl(a)...

super :-D aj ked som blondinka ale mi to nevadi:-D