středa 17. listopadu 2010

Vtipy



Príde korytnačka k stromu a začne do neho búchať hlavou. Hore sedia dva ďatle.
- Mami, kedy jej už povieme, že je adoptovaná?


Učiteľka v škole hovorí žiakom:
- Utvorte vetu so slovom Yeti.
Marienka:
- Yeti je veľký snežný muž.
Janko:
- Yeti žije v horách.
Móric:
- Yeti zima?


Dva hady v púšti:
- Počuj, my sme jedovaté?
- A čo ja viem? Prečo?
- Práve som si zahryzol do jazyka


Vtacik narazi do ciklistu a omdlie. ciklista sa nad nim zlutuje zoberia ho domov da ho do klietky, da mu chlieb, a vodu. po chvilke sa vtacik preberie obzrie sa okolo seba a howori si mreze voda chlieb ja som toho cloveka asi zabil?


Veveričky lúskajú oriešky. Z prvého vyberú zlate šaty. Z druhého vyberú strieborné šaty. Z tretieho vyberú diamantové šaty. Jedna sa ozve:
- Ak to bude takto pokračovať, umrieme od hladu!


Ježko sa pýta zajaca:
- Prečo máš také krátke uši?
- Lebo som romantický.
- A to s tým ako súvisí?
- To vieš, raz som sa tak započúval do spevu slávika, že som nepočul kosačku.


Slon s mravcom sa idú kúpať.
Slon je už vo vode a kričí: "Mravec, čo si stále za tým kríkom? Poď už, voda je výborná!"
Mravec na to: "Poď súrne von z vody!"
Slon vyjde a pýta sa: "Čo chceš?"
"Už nič a choď späť!"
"Na čo si ma teda volal?"
"Chcel som sia presvedčiť, či nemáš moje plávky".


Ide zajačik hop a za ním druhý zajačík hop hop.....
Ide zajačik hop a za ním druhý zajačík hop hop....
Ide zajačik hop a za ním druhý zajačík hop hop....

Kam idú zajačiky? No predsa každému normálnemu človeku na nervy :)


Páčili sa vám ???

1 komentář:

Lola řekl(a)...

:DD hehe :DDDD